poniedziałek, 25 stycznia 2010

Military accent

Jak widać oto powstaje kolejny blog, w założeniu, że będzie on blogiem szafiarskim. Mimo tego iż od dawna przeglądam i czytam różne blogi o modzie, to wciąż nie mogłam zdecydować się na założenie swojego.
Dzisiaj postanowiłam wnieść w życie moje plany i tak oto, witam wszystkich mając nadzieje, że ten blog nie będzie tylko impulsem wywołanym przez nudę ;-)

Untitled-1 copy

IMG_2556-2

IMG_2551-2

Zestaw, nie zestaw. Jedyne co mogłam zrobić dziś na dworze przy temperaturze -18, to zdjęcia mojego wierzchniego okrycia zimowego. Niestety ostatnio okropny ze mnie zmarzluch i przy samej myśli o ściągnięciu płaszcza na dworze przechodzą mnie ciarki. Następnym razem postaram się bardziej ;-). Tak więc na sobie mam płaszcz, który urzekł mnie swoimi militarnymi guzikami, lekkimi bufkami oraz ceną- jakie to szczęście znaleźć na wyprzedaży jedynie swój rozmiar.



płaszcz- Reserved %
czapka- H&M
rękawiczki- H&M
legginsy- H&M
torebka- H&M
kozaki- altero


5 komentarzy:

  1. Urocze to pierwsze zdjęcie, fajnie, powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo tak właśnie myślałam że mocno wycięte topy !
    bardzo uroczy jest ten twój zestaw !
    pozdrawiam i dodaje do obserwowanych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miły komentarz:)
    Fajny look, prosty, zimowy, a ma w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojoj!jaki piękny plaszcz:) dzieki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz cudowny!
    i torba mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń