poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Lazy days

Niestety ten post niczego ciekawego nie przyniesie. Cierpię chyba na przesilenie wiosenne, czy coś w tym stylu, albo raczej wszystko mnie przytłacza w tym w 90% szkoła. Jak dobrze, że jeszcze trochę ponad miesiąc.. Zdjęć nie robię, chociaż mogłabym, ale to nic-nie-robienie czasami tyle czasu zajmuje ;D Wiem, wiem, równie dobrze mogłabym nic nie pisać- takie to twórcze, więc dodam tylko kilka o dziwo zrobionych zdjęć.

b1

b2

b3

otstanio doszłam do wniosku, że chyba jestem uzależniona od kupywania lakierów do paznokci ;)
b4

IMG_2933-2
i tutaj dowód mojej obsesji na punkcie wzorów kwiatowych ostatnio ;)
b55

bransoletka-sh, kolczyki- Reserved


15 komentarzy:

  1. Oj, nie przejmuj się, każdego to przesilenie chyba łapie.
    Ja też mam manię na punkcie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdj tulipanów! :) a te rzeczy w kwiaty już mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no co ty wiosna jest! nie cieszysz się z końca tej paskudnej zimy?
    :)

    ps. super lakier do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie coś ponad 100zł ale teraz w House są przeceny i kosztowała tylko 59zł:))

    Będę Ci baaaaaaaaaaaaaaaaaardzo wdzięczna za zaproszenie:))***
    Mój mail: kicuss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ! Masz świetny styl <333
    Padam...

    dodaję! ++++
    jesli chcesz, też mnie możesz dodać
    kiss :*

    http://evegore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten lakier. Ja w swojej kolekcji mam 31 ;)
    Kwiatowe ciuchy piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna bransoletka i te kwiatowe ubrania! tez szaleje na punkcie 'florals' ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uzalezniona? moze mi pare odstapisz, nie mam zadnego;( podbieram mamie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Dobra Duszyczko za zaproszenie:**

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Bransoletka super!

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice floral items!! :) And love the colour of the nailpolish!

    OdpowiedzUsuń
  12. też jestem zmęczona szkołą, więc cię rozumiem ;)
    co do zdjęć to piekne tulipany. podoba mi się ten turkus na paznokciach ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. i love that nail varnish xxxx

    OdpowiedzUsuń
  14. wiosna jest, jesteś usprawiedliwiona co do obsesji na kwiatowe wzory :))
    b. ładne kolczyki!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że mamy te same obsesje :) o tak, lakiery i kwiaty wymiatają :))

    OdpowiedzUsuń