niedziela, 9 maja 2010

Floral love

Jak już wspominałam wzory kwiatowe w pełni opanowały moją szafę. Wzór idealny na wiosnę, kolorowy, wzorzysty, sam sobą wprowadzający w dobry humor. Gdyby jeszcze tylko pogoda dopisywała byłoby idealnie, ale tak to mamy raczej jesień tej wiosny ;-) Tym razem wzór kwiatowy przedstawiam o dziwo na sukience. O dziwo, gdyż jakoś nie miałam w zwyczaju nosić sukienek, źle się w nich czułam. Tą widoczną niżej przymierzyłam raczej 'dla żartu' i jednak mi się spodobała. Trzeba urozmaicać swoją szafę w końcu ;-)

Zdjęcia są jakie są, chyba trzeba się wybrać w plener ;-)


IMG_3509-2

IMG_3509-22 copy

IMG_3509-22dwd copy

sukienka-bershka
kurtka- stradivarius
koturny- h&m


P.S Wiecie może gdzie mogę dostać takie pierścionko-zegarek jak poniżej(niekoniecznie w kształcie serca)? Wiem, że w Top Shopie są jednak nie mam do niego niestety dostępu.

Untitled 1

29 komentarzy:

  1. sliczna ta kiecka! mialam taki zegarek w formie pierscionka pare lat temu i powiem tak, stanal w pol godziny po zakupie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kiecuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw :) a na zegarek się czaję, niestety chyba tylko allegro, bo nie mam koło siebie sklepów z takimi cudami :(

    OdpowiedzUsuń
  4. gorgeous bustier dress! ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. powinnaś nosić sukienki, bo masz zgrabne nogi :)
    co do tego pierścionka też mi na nim zależy, jakbyś się dowiedziała - daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam własnie zamiar kupować tą sukienke ale rozmiarów zabrakło ! śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany jaka cudna sukienka!!!! Swietna swietna swietna!:)))

    Przejdź się do H&M i sprawdź bo mozliwe że jeszcze są. Nie było jakiegoś szaleństwa raczej przeciwnie ludzie się na mnie dziwnie patrzyli jak stałam z nimi w kolejce do kasy. Najlepiej spytaj bo moga byc gdzieś odwieszone z boku:)
    A co do pierścionków zegarków to są w New Look a przynajmniej były, ewentualnie allegro wchodzi w grę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie!!!
    zazdroszczę sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki ;)
    pozwolę sobie dodać.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie rowniez kwiatki kroluja <3
    a sukienka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  11. haha ja też w sukienkach źle się czuje :pp a tak w ogóle fajne buty.. uwielbiam koturny!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny ten zegarek. *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka, kwiatowy motyw cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, cudowna ta sukienka! I slicznie lezy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest absolutnie zachwycająca!
    no i trzeba mieć figurę modelki żeby ją nosić, więc wszystko gra :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna marynarka, sukienka i koturny :) kocham kwiaty :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kiecka i piękne buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest fantastyczna! najbardziej podoba mi sie fason, mmm te miseczki na biust, kocham!

    OdpowiedzUsuń
  19. stunning florals!
    love the blog
    great posts!
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  20. fashionelka.pl sprzedaje takie zegarki na palec, nie wiem, czy akurat teraz jakieś posiada, poza sowimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz niestety nie mam żadnych na sprzedaż ale mozesz je dostac w zlotych tarasach w claire's lub na missselfridge.co.uk kosztuja 12f a przesyłka to kosz ok 7f, new look tez je sprzedaje.
    DaisyLine :* dziękuje za reklamę ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. koturny bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna ta sukienka taka delikatna, pastelowe barwy.. śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. sukieneczka cudo! uwielbiam takie połączenia ! :)

    OdpowiedzUsuń