niedziela, 16 maja 2010

What can I say?

Naprawdę nie sądziłam, że mój ulubiony miesiąc będzie właśnie taki. Deszcz, wilgoć, zimno, te określenia bardziej kojarzą się z miesiącami jesiennymi, ale jak widać pogoda naprawdę potrafi zaskakiwać. Z tej też przyczyny nie posiadam nowych zdjęć, gdyż robione moim aparatem w pomieszczeniu i tak nie dają dobrego efektu. Jedynie co mogę wstawić, żeby podtrzymać tego bloga przy duszy, to urywki mnie, które znalazłam podczas przeszukiwania folderów. Miejmy nadzieję, że pogoda w końcu się polepszy ;-)

blog2
top-h&m, sweter- sh

blog
top-cubus, koszula- reserved

15 komentarzy:

  1. Świetny ten pierwszy sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super koszula i kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu kwiatki! no tak racja maj powinien być ciepły, a leje i są burze, no więc trzeb amieć nadzieje, że to sie odwróci i jesień będzie gorąca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny niebieski kardigan.

    OdpowiedzUsuń
  5. wypatrzyłam cudowny pierścionek!
    Zapraszam do siebie, wstawiłam zestaw jako bunt przeciwko tej okropnej pogodzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy sweter świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten pierścionek motylek, ale nie moge już go znalezc w zadnym H&M :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet urywkowo wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 zestaw super :)
    od tej pogody utarło się nawet powiedzonko: ładną jesień mamy tej wiosny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta koszulka z dwójki to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nice! nr 1 przede wszystkim;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka z drugiego zdjęcia jest piękna, choć kiepsko ją widać:)

    OdpowiedzUsuń