wtorek, 25 maja 2010

Nothing special

Nie mam czasu, ani ochoty, więc treściwie. Nie mam na sobie nic nadzwyczajnego, ot taki mój zwykły codzienny zestaw do szkoły(chociaż w sumie do szkoły nie ubrałabym tego naszyjnika). I to właśnie dzięki tej jakże cudownej placówce, w której musimy się kształcić przez połowę naszego życia nie mam na nic czasu(ale tak to jest jak nauczyciele sobie przypomną przed czerwcem, że to już przecież koniec roku, a my przecież nie mamy żadnych ocen). Do tego jeszcze pogoda, grrr.

1a
3a
4a
5a
/koszula-reserved, szorty-h&m, tenisówki-atmosphere, naszyjnik-h&m, bransoletki-sh, reserved/

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszula!
    Moja biała czeka na słoneczne dni i przypływ weny, bo nie wiem jak ją ubrać.
    Bluzka z kokardą jest z obecnej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula jest boska, wszystko fajnie zestawilas<3

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your nailpolish, jewellery & hair! This is a nice look :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. B. ladnie! Cudowna bizuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ten pierścionek miłością do śmierci, sama mam taki sam;) ale przy Twoim naszyjniku wygląda on o niebo lepiej!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, podoba mi się =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bizuterie masz obłędną!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pierścień!!!! No i super cały look!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem tu po raz pierwszy ale na pewno nie po raz ostatni ! świetny blog, piękny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej hej, jestem zakochana w twym stroju, biorąc pod uwagę, że jak tak do szkoły nie byłabym w stanie się ubrać, nawet nie licząc naszyjnika, hehe;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz! a najfajniejsza jest chyba biżuteria;p


    ps.2 ostatnie zdjęcia są mega !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor lakieru do paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw:) bizuteria i lakier do paznokci najlepsze!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne detale:))


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. cute outfit!
    love the butterfly ring darling


    bisous
    annabu

    OdpowiedzUsuń