sobota, 22 maja 2010

H&M Fall

Dzisiejszy post typowo modowy. Wiem, że to może żadne wytłumaczenie, ale pogoda za oknem na prawdę zniechęca chociażby do najmniejszego wyjścia gdziekolwiek z domu. Tak więc siedzę tu, idę na łatwiznę i wstawiam zdjęcia ażeby statystyka dodawania postów troszkę wzrosła, gdyż delikatnie mówiąc- jest kiepska. Ok, bardzo kiepska, ale liceum mnie wykańcza. Tak, wiem, pewnie na studiach jeszcze gorzej, ale wszędzie jednak trzeba wkuwać, a pod koniec roku to już totalny zajazd. No ale hu kers, łotewer ;-)

Jak już widać po tytule, zdjęcia dotyczą najnowszej kolekcji h&m, jaka znajdzie się w sklepach na jesień. Zdjęcia wędrują po sieci, więc pewnie niektórzy je widzieli. Osobiście po tym, co widzę na zdjęciach kolekcja mi się bardzo podoba i mam nadzieję, że tak samo będzie, gdy zobaczę ją na żywo. Przeważają w niej kolory takie jak beż, brąz i oczywiście szarości oraz czerń, jednak widać też dużo rzeczy wełnianych oraz motywy etniczne.

140170_940

140180_940

0f

0l-720x587

hm-host1

image_gallery

sf

Untitled 1

Untitled 2s

Co sądzicie o zapowiedzi kolekcji?
Zdjęcia można znaleźć tu, tu i tu.

7 komentarzy:

  1. Świetny płaszcz oraz kurtka pilotka – te dwie pozycje podobają mi się najbardziej i rzeczywiście są must have nadchodzącego sezonu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam różne opinie, np. że jest to kolekcja 'na żebraka' ;) ale mnie się strasznie podoba, lubię oversizowe swetry czy bluzki. kolory też przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja jest cudowna! zwłaszcza te brązy i koronka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie się podobają w tej kolekcji buty i beżowy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko bym z chęcią przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też bomba!
    Wszystko bym przygarnęła:))


    ps. zapraszam już na nowy post.
    Ann.

    OdpowiedzUsuń